11.4.07

Χριστός Ασβέστη #3

Όχι, δεν σούβλισα αρνί την Κυριακή. Δεν ξύπνησα από νωρίς, επειδή οι κότες είχαν τρελαθεί ή εξαιτίας της τσίκνας από το κάρβουνο. Αυτό που έκανα ήταν ένα τηλεφώνημα, κάθοδο μέχρι τον Πειραιά και από κει με το δελφίνι στην Αίγινα.
Έγινα χάλια από το πολύ φαΐ και το κρασί; Μπα, επέδειξα παραδειγματική ολιγάρκεια. Στο γλυκό τα έκανα λίγο θάλασσα όπου κατανάλωσα σουφλέ σοκολάτας με μια μπάλα παγωτου.
Όχι, δεν μετρησα θερμίδες, μέτρησα τα περιστέρια και τις δεκαοχτούρες στην παραλία που έκαναν πάρτυ, κάθε όποτε τους πέταγα κομματια απο ψωμί. Και, ξέρεις, δεν προτιμούν την κόρα, αλλά μόνο την ψίχα. Μέτρησα και πόσες φορές πέρασες σαν Κομήτης απο το μυαλό μου. Μετά παράτησα το μέτρημα και άρχισα να πετάω πέτρες στο νερό, γιατί φοραγα το καινούριο μου πουκάμισο και δεν ηθελα να το λερώσω, σημαδεύοντάς με.Επέστρεψα με πλοιο συμβατικο, έφαγα και μια τούμπα μιας και δεν μου πέρασε απο το μυαλό οτι θα είχαν τοποθετήσει εμπόδιο απο τον ένα χώρο στον άλλο.
Οι άχρηστοι!Στο σπίτι ησυχία, η καλύτερή μου. Μουζικούλες, τσιγάρο, η τηλεόραση ανοιχτή αλλά πάντα στο μιουτ. πέρασα ένα μεγάλο διάστημα χωρίς μουσική, τιποτε, μόνο να ακούω τις φωνές στο κεφάλι μου και τώρα αισθάνομαι την ανάγκη της αφενός και την επιθυμία να αναπληρώσω το διάστημα που έμεινα χωρίς. Παράδοξο;"It 's not confidential, I 've got potential" που λέει και ο φίλτατος Ιωσηπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: