7.10.07

Τα 15 λεπτά....

....δημοσιότητας που μου αναλογουν δια παρουσιασεως της κας Γκίκα.

Καποιος παρατηρητικός θα επεσήμανε δύο πράγματα:
1. H φώτο αυτή δεν έχει φιλοξενηθει στο παρόν βλογκ.
2. Η διευθυνση παραπέμπει σε έτερο Delirium Tremens και δη ισπανόφωνο. :):)
(το πόσο γέλασα, δεν φαντάζεστε!!!)

Σας παρουσιάζω, λοιπόν με τη σειρά μου, το Delirium Tremens en español. Για την ακρίβεια, εκ Χιλής ορμώμενο. Κυρία Γκίκα, αν μιλούσε ελληνικά, θα σας ευχαριστούσε. Εγώ, σας ευχαριστώ περισσότερο για τα καλά σας λόγια...

Ελπίζω το ομώνυμο βλογκ να μην διεκδικήσει την πατρότητα του κειμένου, γιατι θα ακούσει ακούσει καμια καστιγιάνικη ξεγυρισμένη, μιας και mi español es mejor que su griego.
Υγ: Αγαπητέ λιμπρο και αγαπητότερο άλεφ, μη μου ανησυχείτε για καλάμια και καλαμιές, μιας και θα μου ηταν χρησιμο μόνο ως ακόντιο και δεν έχω βλέψεις να γινω Γκατσιούδης τώρα κοντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: