20.3.07

Oldboy



Έχετε αισθανθεί ποτέ το απόλυτο της έννοιας revelation;
Την Κοινωνία με κάτι; οτιδήποτε, βιβλίο, ταινία, τραγούδι;
Ειμαι σίγουρη ότι έχω συνταιριάξει με τα παραπάνω τουλάχιστον 3 φορές στη ζωή μου, αλλά με το οldboy έπαθα πολιτισμικό και πολυοργαμισκό σοκ.
Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα....Έχω δει αμέτρητες ταινίες...Κι εξίσου αμέτρητα είναι τα βιβλία που έχω διαβάσει.
Έχω κλάψει, έχω συγκινηθεί, έχω φάει ήττες, έχω πιάσει ατέρμονες συζητήσεις μ' εμένα και μ' άλλους αλλά με την εν λόγω έχω ζήσει στιγμές ανεπανάληπτες... με τον Χ, με τον Ψ, με μενα, με μένα, με μένα, με μένα...
Κάθε μα κάθε φορά που τη βλέπω αισθάνομαι το ίδιο δέος, τα ίδια ρίγη.
Ευελπιστουσα σε αυτό που λέει ο Αλέξης στον Ζορμπά: οτι έφαγε εκατοντάδες κεράσια, προκειμένου να τα σιχαθει και να απαλλαγεί από την εμμονή.
Μάλλον έχω δρόμο ακόμη.
Και να πεις οτι την έχω δει λίγες φορές..
μετράω ήδη δυο φάσκελα, ήτοι δέκα θεάσεις, με/χωρίς
Προτιμώ χωρίς. Αν ειμαι με κάτι ελιτίστρια, σίγουρα σε αυτά τα κάτι ανήκει το ολντμπόη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: